Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 20:26   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vanlig norsk mat"

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.


I barnehagen kunne jeg ønske meg at de i stedet for corn flakes serverte havre og andre kornsorter med mye fiber, i stedet for fiskepinner serverte fiskekaker med størst mulig andel fisk, serverte pannekaker svært sjelden (ja det er godt men inneholder vel ikke spesielt mye av de næringsstoffene man forventer av et måltid for et barn som skal vokse), i stedet for vanlig spaghetti serverte grov pasta, i stedet for å bake rundstykker og boller en gang i uken kunne bake grove rundstykker, grov pizza osv.

Jeg forventer ikke at de serverer middag, ja for min del kunne jeg faktisk sendt med all maten selv. Når de nå en gang skal servere dem mat kunne jeg imidlertid ønske meg at den ikke bare bestod av hvetemel, E-stoffer, sukker, frityr og tomme kalorier .

Slik tenker jeg også.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat