Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-08, 21:50   #5
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 3

En gang jeg var i butikken så jeg en far som slo datteren sin (4 år?) på hånden da han oppdaget at hun hadde puttet en liten sjokolade i lommen sin. (Han sa noe og, husker ikke helt hva, men noe om at man ikke stjeler.) Han slo hardt for det kom en skikkelig klaskelyd. Jeg ble stående helt perpleks og stirre.

(Og så endte hele historien med at faren kjøpte den sjokoladen jenta først hadde puttet i lommen...)

Jeg sa aldri noe og kjente heller ikke faren. Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort hadde jeg observert noen jeg kjenner slå. Jeg er ekstremt konfliktsky. Men jeg har til tider veldig tydelig kroppsspråk så jeg hadde nok fått fram meningen min allikevel.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat