Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-08, 23:01   #30
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: The Crop Circles

http://www.circlemakers.org/big_words.html

Her ser vi hvordan de lager en sirkel.
Men om det er slik at alle sirklene er laget av mennesker -
jeg fatter bare ikke hvorfor noen gidder å bruke så mye tid og krefter på å lure folk... Og hvor lang tid tar det å lage en sirkel?

Men altså, jeg er kanskje litt lat og utålmodig, og orker ikke alltid å dypdykke i spennende temaer på egenhånd. Det er ofte morsommere å slenge ut temaer, stille noen spørsmål, og la andre komme med spennende innspill og tanker. Så kan man ta noen dykk underveis og gjøre seg opp meninger.

Så langt er jeg åpen for begge løsninger her. Syns det er dritspennende (og noe absurd) om det finnes noen utenomjordiske som vil komme med et budskap til oss, som i bildene av sirklene i hovedinnlegget mitt. Også kjenner jeg at jeg blir litt sur om det kanskje er slik at folk skal bruke enorme mengder med TID og krefter på å lure andre.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat