Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-06, 22:56   #27
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Det er da vel forskjell på å diskutere hva _egentlig_ problemet med dyresex er og forsvare det vel?

Alle som ikke har den fetishen synes jo det er råheslig, men det er på en måte ikke interessant hva vi føler? Jeg synes det uansett er viktig å få frem forskjellige sider. Jeg er f.eks. umiddelbart imot dyresex. Men er det trangsynthet og fordommer hos meg, eller finnes det saklige argumenter?

Som jeg har nevnt tidligere er det ikke i dyrets natur å ha sex med et menneske. Ok, jeg har fordommer, STERKE fordommer. Jeg tenker dyrevern, og har selv hatt dyr fra jeg var småjente. Bare tanken på at noen av mine dyr skulle oppleve noe slikt, gjør meg kvalm. To av våre hunder er omplasseringsdyr, det kan vel si noe om hva jeg tenker. Nå er de vel neppe utasatt for dyresex håper jeg, men mishandling. Mishandling kan være så mangt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat