Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-08, 08:34   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg har tro på at huden har det bedre når den er myk og smidig under strekk (når magen vokser).
Har ingen strekkmerker jeg heller, og smurte mage, rumpe og lår hver dag under graviditeten gså datapunkt:
Nei, fra spøk til alvor. Jeg vet ikke om det hjelper, men det føltes godt. Litt ekstra velvære på en måte.

Nå smører jeg ikke daglig. Kun ansiktet m/ øyekrem.

Jeg og ei venninne smurte oss også hver dag, fra positiv test, men ser ut som veikart fordet. Så lenge det foregår i underhuden har jeg mer tro på at smøring fra innsiden funker litt, enn alskens kremer.