Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-08, 08:30   #11
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ganske sikkert ikke. Strekkmerkene dannes langt under den delen av huden som kan nyttegjøre seg av kremer, har jeg skjønt, så det er nok heller flaks, gode gener eller magi som har æren for de manglende strekkmerkene dine.

Jeg smurte meg ikke en eneste gang under noen av mine graviditeter, og jeg har fikk ikke så mye som antydning til et strekkmerke. :datapunkt:

Jeg har tro på at huden har det bedre når den er myk og smidig under strekk (når magen vokser).
Har ingen strekkmerker jeg heller, og smurte mage, rumpe og lår hver dag under graviditeten : også datapunkt :
Nei, fra spøk til alvor. Jeg vet ikke om det hjelper, men det føltes godt. Litt ekstra velvære på en måte.

Nå smører jeg ikke daglig. Kun ansiktet m/ øyekrem.

Sist redigert av Avatar : 10-11-08 kl 09:03.
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat