Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-08, 10:35   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg kan jo bekjenne i denne tråden at jeg fullstendig mistet beherskelsen igår. Først etter at storebror hadde ertet lillesøster til grining for fjerde gang under middagslagingen og derpå når han kommer ut på kjøkkenet og spør hva jeg lager og jeg svarer: jeg lager kyllinggryte, dere har spist det før og liker det. Han svarer: Jeg liker det ikke, vil ikke spise det, jeg liker det ikke. Da eksploderer jeg og skriker i store bokstaver: JEG VIL ALDRI HØRE DET DER MER, ALDRI ALDRI ALDRI. DU FÅR ALDRI SI DET DER FØR DU HAR SMAKT MATEN, HØRER DU!!!!!!! Jeg tror han ble litt skremt. Og det endte med at begge to spiste uten mukk og likte det.

Høres kjent ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat