Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 09:49   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

For å svare på spørsmålet i tråden så lager vi ikke så mye. Mannen lager en julekake som prøver å forgifte atmosfæren i 2 måneder før jul (den dynkes med cognac).

Sukat.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi lager også pepperkakehus (eller rettere sagt pepperkakeoljeplattform, pepperkakerådhus, pepperkakeHolmenkollen, pepperkakestavkirke, pepperkakedomkirke osv. - jeg er usikker på hva arkitekten i meg vil pønske ut i år )

Fantastisk. Jeg har slike planer hvert år, men så langt har jeg aldri klart/giddet/husket å gjennomføre dem. Jeg har planer om å lage en landsby eller noe, på skjenken her. Men etter pepperkakehuset-fadesen i fjor tror jeg kanskje jeg skal la være eller overlate det til noen andre.