Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 08:12   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?

Da vi bodde i borettslag hindret ikke forbudet naboen å ha opp til fire egne katter og i tillegg til at hun matet alle løse katter som kom forbi. Man kan ikke sikre seg mot katter i nabolaget med mindre man flytter langt ut i skogen i en ensom koie eller noe. Selvsagt kan de som har lyst på katt skaffe seg det uten å ta hensyn til naboer og andre. Det hindrer ikke meg i å tenke at jeg ikke ville gjort det om jeg bodde vegg-i-vegg med en allergiker. Jeg syns det er en kjip ting å gjøre mot andre.

Kattene slutter forresten å dukke opp så ofte når man skremmer dem gang på gang, spyler med hageslangen etc. Hos oss går alle de "gamle" i bue rundt huset. Vi kan rett og slett ikke risikere at kattene går inn til oss eller legger seg i utemøblene, og da må vi jage dem.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat