Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 21:50   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kan ikke komme på så veldig mange steder innenfor bygrensa i Trondheim der jeg ikke risikerte å bli utsatt for naboer med katt. Det finnes noen borettslag med husdyrforbud, men hvem har lyst til å (måtte) bo i borettslag resten av sitt liv?

Vet ikke hva som er verst jeg. Redusert helse resten av livet eller bo i borettslag resten av livet?
Tror jeg hadde valg borettslag jeg, framfor å stole på naboenes goodwill. De kan jo flytte og ny nabo med katt kan feks dukke opp. Hvorfor gamble med egen helse egentlig?

Klart man skal ta hensyn om man føler det er rett. Katte-"urgen" er kanskje ikke så stor når man kjenner etter hvor kjipt det er for den hyggelige naboen.. feks?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat