Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-08, 11:17   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen halloween-tråd her, jo

Jeg skal ikke pynte huset til Halloween, men Vesla skal kle seg ut som heks og gå på Halloweenfest. De skal spise grønn monstergrøt og gå en liten runde i nabolaget etterpå. Siden søsteren min er så grei og kommer og krepper håret til Vesla (sånn at alle skal bli skikkelig redde når de ser henne) så har jeg invitert henne og kjæresten på middag. Skal lage et lite festmåltid tenker jeg. Fylte kyllingfileter surret med strandaskinke, råstekte poteter og soppstuing. :matvrak:

Ja, også har jeg kjøpt karameller av ymse slag til eventuelle halloweengjester. Tidligere har det ikke vært så mange, så kanskje blir det litt dumle på meg også. :slikkemunn:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat