Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-08, 20:10   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?

Jeg lager ikke forskjellige middager nei. Men nå vet jeg jo sånn ca. hva eldste liker, og serverer ikke kun mat jeg vet hun ikke liker. Det pleier å være ganske mye forskjellig når jeg lager middag, og da er det alltid noe alle liker. Ingen av mine skal måtte gå sultne, men jeg vil ikke ha noe av "jeg liker ikke ditt og datt, lag ditt og datt til meg", slik som visse folk jeg kjenner har vært til langt oppe i tenårene. Er det ingenting man liker på bordet, får man brødskive eller lignende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat