Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-08, 09:10   #31
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brukte julegaver?

Dette er egentlig veldig vanskelig. Jeg for min del har noen ganger fått brukte gaver fra foreldre og besteforeldre, da jeg heller ønsker meg noe kunst eller bruksgjenstander fra dem enn noe de har kjøpt. Junior har aldri fått noe brukt i gave fra oss, men fra mannens søskenbarn har han noen ganger fått ubetydelig brukte klær og jeg reagerer egentlig ikke noe på det, hun er enslig og har dårlig råd, men insisterer på å fortsette med julegaver... Jeg har aldri gitt brukte gaver. Eller jeg har regiftet et par gaver opp gjennom tidene da, men de har ikke vært brukt.

Jeg tror at en bestemor ville satt mer pris på en postkasse du hadde laget, selv om den er brukt, enn en kjedelig grønn ny en. I allafall ville mine besteforeldre gjort det.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat