Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 14:35   #38
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når foreldre ikke kan hysje på barna sine

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

mine barn løper i kirken og noen ganger også rundt alteret. Prøver å begrense dem litt av hensyn til andre men jeg tror ikke de hadde likt seg så godt om de hadde måtte sitte på stas hele tiden. På foreldremøte synes jeg det blir annerledes. Det er et møte for foreldre og der bør man kunne forvente at folk tar med seg barn ut om det blir for mye bråk. Gudstjenester er for alle.

På julegudtjenesten løp Hannah oppe ved alteret ganske mye, helt til hun ble løftet opp av han klokkeren som sto der sammen med presten, og fikk sitte på hans arm og se utover hele forsamlingen. Presten sier jo at det er ok at barna løper og sånn, men jeg kjenner nå at jeg blir litt stresset likevel.

I situasjonen over så er det som Hattifnatten sier et foreldremøte. Og da synes jeg man kan begresne barnebråk mest mulig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat