Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 10:11   #99
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du finger’n i trafikken?

Jeg ble faktisk flau av meg selv etter den episoden for jeg ble så vanvittig ut i en annen dimensjon sinna, han åpnet døra og satte ut den ene foten og skulte, akkurat som at jeg skulle bli redd på grunn av det og da tenkte jeg at dersom han går ut nå, så springer jeg ut og drar til'n.

Dette skjedde faktisk med en kompis av meg som måtte kutte en fil i et kryss for å få svingt til venstre, trafikken er faktisk regulert sånn. Og da ble en fyr kjempesint og gikk ut av bilen sin og mot kompisen min, som også er vokst opp i harrytrøndelag og dermed vant til konfrontasjoner, som gikk ut av bilen og dro til fyren i brystet da, ikke ansiktet eller noe sånt. Han andre fyren ropte "Auuuu! Jeg skulle jo bare kjefte! Og så sprang han inn i bilen sin og låste den."