Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 09:42   #95
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du finger’n i trafikken?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Veiene er full av idioter som ikke kan kjøre bil, og for en rødhåret dame kan det bli i meste laget noen ganger.

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg tuter mer enn gjerne.

Det pleier å ha et slikt handlingsforløp:

- Idiot gjør idiotisk (og som oftest livsfarlig) ting
- Amidriel banner litt og tuter hardt
- Idiot tuter tilbake
- Amidriel banner mer, kommer med stygge kallenavn og finger i frontruta
- Amidriel gir gass og lar Idiot spise støvet hennes

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Noe av det første min eldste sønn lærte seg å si var "Så KJØR da, menneske!"

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Og "HALLO!!! Skal du vente til hele stolpen blir grønn, eller?"

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jovisst. Jeg viser finger, har hamret begge knyttnevene i rattet så hornet var på vei ut, banner og steiker og lærer min sønn opp i gode, fine gloser.

Det er ikke ofte jeg kjører bil, men jeg viser like gjerne finger'n fra passasjersetet, og har ved en anledning omtrentlig klatret over til sjåføren for å hamre på hornet.

Jeg er sinnsykt hissig i trafikken og spesielt ovenfor middelaldrende menn. Det er slett ikke lenge siden jeg viste finger og pekte og nikket «Du ja, dusten! Du ja!» til en gubbe og nesten havnet i slåsskamp, jeg var på full fart ut av bilen for å grisebanke ham. Mens sønnen min på under 2 år satt i baksetet. Ja, og mannen min ved siden av. Og det går jo ikke an. Så nå prøver jeg å skjerpe meg.