Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 00:50   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikken

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har en høne å plukke med fotgjengere også, de som løper mot fotgjengerovergangen hvis du står for å slippe over noen andre, slik at du må stå litt til. Hva er greia? Gjør det noe om én bil kan kjøre?

Oj, jeg har gjort det mange ganger, for jeg tenker "mens du allikevel står der, lizzm". Om en bil kjører, kjører jo sikkert de 10 andre bak der også og da må jo JEG stå og vente.
Men jeg skjønner hva du mener. Det er kjipt å stå og vente på 20 fotgjengere som dridler over veien. I hvertfall når de går som snegler. Jeg skynder meg alltid over veien så fort jeg kan.