Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 00:33   #83
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du finger’n i trafikken?

Shit, jeg blir nesten på gråten av skuffelse her jeg nå. Halvparten viser fingern!? Trodde jeg omga meg med siviliserte mennesker.

Fra spøk til alvor, jeg synes faktisk det å vise fingern er skikkelig drøyt. Og jeg er av typen som kan banne som en bryggesjauer altså. Jeg har opplevd å bli vist fingeren til en gang av en dame som så helt psykoforbanna ut (jeg kjørte ut fra en sidevei, de kom vel sånn ca. i 90 i 60-sonen og måtte vel sneie borti bremsen ). Hvis jeg blir forbanna så rister jeg kraftig på hodet og himler med øynene, eller tar eller tar kongevinken som jeg beskrev i den andre tråden. Eller tråkker kraftig på bremsen hvis idioter limer seg oppi rumpa mi når jeg ligger over fartsgrensen.