Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-08, 23:15   #24
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder gullfisken min på å dø?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jo, de dør nok av dragsuget, men det høres så jævlig ut liksom...

Da jeg startet med akvarie, så spurte jeg i en av butikkene om hvordan man skulle avlive fisk, om det var nødvendig. Jeg fikk tre alternativer, som de mente var gode...

1: pakk fisken i en pose, og slå denne hardt i gulvet, eller mot bordet. *grøss*

2: Kast fisken rett i vedovnen. Med fyr i, så klart

3: ta fisken opp av karet, og hiv den rett i kokende vann.

Jeg avto helt fra alt 1. Det ble for grotesk. Alt 2 og 3 er vel jevngode, men siden vi fyrer svært lite, så er det koking som er brukt her i huset.

Ja dette var jo myyyyyyyyyye bedre. Da får man i tillegg lov å leve seg mer inn i selve handlingen.

Ville ikke dratt den ned i do midt på sommeren tror jeg. OM det skulle overleve dragsuget, så dør den garantert kjapt av kaldt vann, noe det er mindre av på sommeren.

Jeg har forresten en kanin i fryseren nå...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat