Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-08, 15:48   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Noen må betale for de lave prisene til REMA 1000"

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg bør kanskje være litt mer optimist på "folk flests" vegne, men skal jeg være ærlig så gtror jeg kanskje at folk flest skriker etter billige matvarer og bryr seg døyten om etikk.

Jeg tror folk kan betale mye for en matvare bare den er "trendy" eller lettvint, men basisvarene må man ha billig. Det virker uproblematisk å gå inn på en bensinstasjon for å kjøpe seg en Cola til 25 kr. for så å klage på høye gulrotpriser på Prix rett etterpå.

Enig med deg! (Jeg har jo generelt liten tiltro til "folk flest", så det kom vel ikke som noen bombe )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat