Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-08, 21:53   #8
Sultana
Fullverdig medlem

Sultana sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sultana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gode høst-/vintersko eller -støvletter

Aner ikke om det finnes noen Ecco-butikk her. Har kikket på Skoringen, og de har noen Eccosko, og ett par jeg likte godt. Men Ecco ER dyrt for meg. Har aldri vært så veldig opptatt av sko egentlig, og dermed ikke brukt formuer på de. Men nå forstår jeg at gode sko er en viktig investering. Når det er sagt; Er f eks Camper og Gabor hakket billigere, eller??

El Naturalista er hakket billigere på noen av skoene sine. Og selv om de er anbefalte sko, så virket sålene så utrolig svære og litt tunge, og ikke det minste bevegelige. Stemmer det? Har bare sett på El N en gang...

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg er også tverrplattfot og har såle.

Ecco har massevis av fine vinterstøvler. Når du prøver, sjekk om det er mulig å ta ut den sålen som kommer med støvlene, da er det enklere å få plass til innleggssålen.

Jeg går aldri barbent eller i sokkelesten. Føttene gjør vondt etter kort tid. Hjemme bruker jeg Birkenstock-sandaler.

Fint å høre andres barfoterfaring. Vender meg ikke helt til "innesko" jeg - er vant med å krype opp i sofaen ganske hyppig, for jeg er litt frossen og liker generelt å ha føttene så langt opp mot kroppen som mulig

Det å ta ut sålen gikk helt greit med mine nåværende eccosko. Litt kjipt var det at de opprinnelige sålene virket utrolig myke og velformede, men dessverre ikke med den nødvendige puten midt under.

Sultana er ikke aktiv   Svar med sitat