Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-06, 10:04   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Jeg tror nok jeg ville ha kjent igjen OM klær om jeg så noen (så ei dame med det på Sunnmøre i helga, hun var dog 20-30 år eldre enn meg) - og kjente igjen det fra bildene jeg har sett her

Synes mange av klærne er råkule, men mye av det er nok i en stil jeg ikke helt er vant til å bruke.. eller ser helt NÅR jeg skal bruke de liksom.

Så på noen jakker på en butikk i Trondheim, og synes en der var knallfin Så jeg kunne godt tenkt meg det, men det blir en stund til at jeg har samvittighet til å bruke så mye på et plagg jeg kanskje ikke kommer til å bruke SÅ ofte, fordi jeg sliter med å finne anledning.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat