Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-08, 08:55   #2
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker meg musikkanlegg med veldig bra lyd. Forslag?

Skulle vel egentlig kommet med noen smarte og gode råd siden jeg er gift med en hi-fi-tulling, men jeg kan egentlig ikke så mye om lyd. Jeg vet bare hvordan det låter når jeg liker det...
Om du kan dra innom en hi-fi-butikk og høre litt på hva de har der, så ville jeg egentlig anbefale det. Noter deg litt hva du liker av merker, og så drar du hjem og ser på hva som er til salgs brukt. Vi skal ha platespiller, og jeg vet at en ny Clear Audio til ti lapper har vi ikke råd til (men spilleren er skjitfin da!) og heller ikke de andre jeg sikler på. Så det blir nok noe brukt til 3-5 tusen tenker jeg...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat