Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-06, 10:40   #97
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Jeg kan godt bruke litt penger på plagg jeg liker og tror jeg kan bruke mye, og som er av god kvalitet.
Akkurat Odd Molly-klærne er ikke helt i min gate, men noen av jakkene synes jeg er riktig så pene og jeg skjønner godt at de fort kan bli yndlingsplagg og mye brukt slik at de blir verd pengene.

Toppene er ikke min stil, og det er formen som blir feil for meg. Jeg har alltid vært mye smalere i livet enn over pupper og rompe og kler ikke så godt tunika-topper. Men ser jo at de er kjempefine på andre da, spesielt dersom man har mindre pupper eller er smalere over hoftene. Men jeg må ha topper som markerer midjen min for at jeg ikke skal se ut som et telt og puppene mine og rompa ser enda større ut.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat