Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-08, 22:36   #7
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Babyer i barnehagen?

Ser at det blir mer og mer vanlig å levere sine 6-8mnd gamle barn i bhg. Jeg er veldig glad for at jeg slipper å gjøre det. Men det er nok noen som føler seg forpliktet til å gå fort ut i jobb, og som ikke har så mange valg..

I barnehagen til jenta har det nettopp kommet 2 8mnd gamle babyer og 2 6 mnd gamle babyer. Syns det er litt vel tidlig med 6 mnd. Kunne ALDRI levert fra meg barnet mitt så tidlig. Kunne ikke falt meg inn. Men jeg prøver å ha en åpen forståelse om at noen på en måte blir tvunget til det pga jobb eller andre situasjoner.

Men som nevnt tidligere, så har det blitt gjort en del studier på slik seperasjon i tidlig alder, og på bakgrunn av det jeg har lest, så ville jeg ikke levert fra meg barnet så tidlig.