Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 08:23   #49
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bare kjøpe julegaver til barna

Jeg har 3 søsken - en søster med 5 barn, en bror med to barn, og en lillebror som studerer og forhåpentligvis ikke har planer om å reprodusere seg med det første.

Søstra mi kjøper ikke gave til oss - og vi kjøper sjelden gave til dem. (Jeg kjøper vin og kaffe iblant) - ingen uttalt avtale, men vi er ganske avslappa på slikt. Ungene får gaver.
Broren min og kona kjøper gave til oss - og vi til dem. For dem er det viktig at prisklasse skal være tilnærmet lik (eller at evt DE gir dyrest gave, jeg er lillesøster og har jo vært student i så mange år at de har kommet inn i en tralt der). Ungene får også gave, selvfølgelig.

Jeg er ikke fornærmet på søstra mi fordi de ikke vil kjøpe gaver.