Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-06, 09:05   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syn på barnehageansatte

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Må innrømme at jeg har hentet litt over stengetid noen ganger...men det er snakk om 5 min. (Stenger 14.30) Alle blir hentet samtidig, så hentesituasjonen drøyer litt utover klokkeslettet. Tror ikke de ansatte la merke til at jeg kom senere en gang.

Føler det er litt annerledes i vanlige barnehager. Viktig og respektere stengetiden og synes at overtidsbetaling eller bot er helt greit.

Tror nok at de legger merke til det ja! Og uansett om det er mange som henter samtidig, så hvordan skal det gå hvis alle tenker at de ikke legges merke til? De ansatte i bhg kan jo risikere mange dager der de ikke kommer seg avsted på den tiden de skal....Og de ansatte har som regel ikke lengre arbeidstid enn det klokkeslettet bhg stenger. Hvis du er 5 min for sent ut av porten, så skal de uansett inn og låse og slukke etterpå.....
Hvorfor er det annerledes i "vanlige" barnehager?