Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-08, 10:11   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette vanlig i 1. klasse?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Læreren skrev at hun hadde sendt saken videre til ledelsen, og at systemet skal diskuteres på trinnet. Jeg har ikke hørt noe om at foreldre skal tas med i dette. Burde jeg skrive en mail til rektor om vår opplevelse og mening om systemet?

Jeg synes også det høres lurt ut. Dette er absolutt relevant informasjon i forhold til den diskusjonen de skal ha. Du kan jo også be om en tilbakemelding fra rektor etter at de har diskutert saken. Jeg synes lærerens svar er såpass ureflektert at det er best å få høre konklusjonen fra rektor.