Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 22:01   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syn på barnehageansatte

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Du hadde ikke spurt en førskolelærer eller pedagogisk leder med andre ord? Eller er det bare en tilfeldighet at du skrev assistent?

Jeg mener at jeg ville ikke spurt noen. Jeg oppfattet den opprinnelige historien som at det nettopp var en "tilfeldig valgt assistent" som ble spurt (uten at de hadde noen spesiell grunn til å tro at h*n var interessert i jobben), og jeg ville ikke gjort det. Jeg ville spurt styreren eller hengt opp en lapp.