Sv: Hjemmesidehjelp
Opprinnelig lagt inn av cilen, her.
Joda, det var ihvertfall det når jeg kjøpte det. Men det var en type (lang historie) som skulle hjelpe meg å lage siden, han har alle koder etc, og jeg overførte til slutt hele domenet til en annen plass. Hjemmesidene du kan lage hos dem er fine, men DYRE. Men det er vel en lett sak å flytte det igjen?
Domener kan flyttes så enkelt som bare det. (Jeg vet, fordi jeg jobber med flytting og administrering av noen tusen domener. )
Noen leverandører har tjenester der du kan enkelt benytte deg av et sett maler som følger med i webhotellet. Andre igjen (sånn som oss) så må man bruke et eget hjemmeside verktøy for å lage sidene sine for så å publisere dem på webhotellet. Webhotellet består da som oftest av en administrasjonsside hvor man logger inn. Her ligger mappene hvor du skal lagre sidene dine. Index-filen skal alltid ligge på "root" slik at siden kan vises på web. Jeg vil tro at de forskjellige leverandørene har forskjellige måter å gjøre dette på og at du kan få god hjelp ved å ringe dem når det er tid for publisering. 
Selv bruker jeg et webhotell med en slik mappeløsning og synes det er enklere fordi jeg da står fritt i design. Mange forskjellige programvarer for webdesign du kan bruke, men jeg synes Microsoft Frontpage er et greit sted å starte siden den har noen likheter med Word.