Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-08, 18:45   #30
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir vi ungene våre "kakedeig"?

Jeg styrer unna all beriket mat, til store og små, for jeg vil ha kontroll over hva vi har i oss. Når det er tilsatt jern, A og D-vitaminer over hele fjøla, så blir det for mye når man tar tran, spiser olivenolje, makrell i tomat, leverpostei, gulrøtter osv. Jeg tror ikke beriket mat er for "sånne som oss", som får i oss alt fra kilden og spiser sammensatt og sunt.

I grøten hadde vi kaldpresset rapsolje, raspet eple, hvis eplet var surt; bittelitt brunt sukker og MM/MME.

Senere ble det grove skiver med leverpostei, makrell i tomat, gulost og brunost og helt vanlig middagsmat, men uten salt, og kanskje utspedd med usaltet kraft (heimelaga frosset ned i terninger) eller MM/MME moset med stavmikser.