Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 21:01   #41
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Jeg forsøker å gå ned i vekt - og jeg må si at en av de tingene jeg faktisk gruer meg til med å bli tynnere er at det automatisk gir fokus på kropp og vekt fra alle og enhver. Jeg vet at folk mener det godt når de sier "å så tynn du har blitt", "nå har du gått ned masse i vekt gitt". Men det er ikke bare godt med slike kommentarer. På en måte blir det slik at de med det også sier at de nok har sett hvor tjukk jeg har vært... Hva hvis jeg ikke greier å holde vekta denne gangen heller?

Det kan jeg godt forstå, skal prøve å huske på det selv når jeg føler for å gi en kompliment til noen som har slanket seg. I hvert fall ikke rope det ut og gjøre noe stort nummer ut av det. Lykke til!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat