Tråd: 60-årslag
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-08, 10:12   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 60-årslag

En gjeng damer sitter og drikker kaffe, småspiser på noen kjeks og prater og ler. Så sier den ene:"Jeg fyller jo 60 år før jul, men jeg kunne tenke meg å feire den med et cruisie i middelhavet. Hva mener dere om å bli med på en slik tur? Etter som jeg har hørt, kan en slik tur komme på 2-4000,- med både cruise og fly. Hadde det vært interessant?"

Får hun da positive tilbakemeldinger, er det jo bare å kjøre på. Dersom motsatt, er det jo da bare å finne på noe annet.