Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-08, 13:26   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Anbefal meg noen grøssere

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Generelt så skremmer ikke amerikanske skrekkfilmer meg, de er jo så dårlige, jeg er ikke lettskremt, for å si det slik. Jeg har også problemer med å finne skrekkfilmer som faktisk er SKREKK. Jeg ble ikke skremt av noen av dem da de var nye heller, og man må jo alltid se skrekkfilmer i mørke rom på litt stor skjerm og høy nok lyd, ellers er poenget litt borte, men de må være skumle for å skremme meg endå.
Skrekkfilmer i dagslys liksom.

Haha, vi høres helt like ut. Bortsett fra at jeg BLIR redd av enkelte amerikanske grøssere da. Men jeg er veldig herdet opp gjennom årene, det er jo synd.
Jeg har aldri noensinne forstått folk som sier "jeg tør ikke se grøssere, jeg blir jo så redd". Hallo, det er jo det som er hele poenget med grøssere, jeg MISUNNER de som blir så redde. Hadde de visst hvor heldige de var ...