Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-08, 07:20   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit sjokolademousse-iskake

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hvor mange gjester hadde du i dåpen? Du har jo lagd nok kaker til å forsyne et helt regiment. Men de ser veldig gode ut, altså.

Ca. 20 voksne. Jeg elsker å bake og tok litt av, kan du si. Men jeg hadde lovet min manns kolleger alle kakerestene som takk for at vi fikk låne et flott lokale helt gratis, så da hadde jeg en unnskyldning.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kjenner at jeg er litt lessen for mine manglende bakekunnskaper/interesse når du presenterer så mange kaker som ser så herlige ut.

Pft, det trenger du I HVERTFALL ikke være. Mine kaker ser langt fra flotte ut, alle ser mer eller mindre amatørmessige ut. Jeg får helt prestasjonsangst av å se på kakene på feks. www.detsoteliv.no, og mine blir ALDRI like fine som dem.

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Du er ond, Iset. Hører du? Ond!!

I know.

Sist redigert av Dixie Diner : 04-08-08 kl 07:59.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat