Sv: Synes du at du er pen?
Opprinnelig lagt inn av Joika, her.
Jeg tror faktisk ikke på at noen kan si at en med fire dobbelthaker er like pen som en person uten. Man kan være en vakker personlighet, se fresh ut, være et nydelig vesen osv osv. Men å syntes det er estetisk vakkert... det forundrer meg at så mange her inne mener det ikke spiller NOEN rolle. Greit nok om man overhodet ikke er utseendefokusert, men å si det er like pent fra et estetisk standpunkt... Jeg tror ikke det hadde eksistert så mye fordommer mot overvektige om det hadde vært en allmenn oppfattelse at fet er like pent som slank. Tror heller ikke at så mange overvektige hadde følt seg så j**** da.
:kaster bombe:
Jeg synes det spiller stor rolle. Jeg er mye penere når jeg er slank enn når jeg er overvektig.
Når jeg er slank og veltrent kan jeg kle meg i hva som helst og det sitter fint. Da er jeg nemlig usedvanlig velproporsjonert og alt sitter som støpt. Det er klart at det er penere enn å vasse rundt i telt.
Det er også som MinaX sier slik at ansiktstrekkene er mye tydeligere når man er slank. Jeg kler det i hvert fall ikke dobbelthaker.