Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-08, 19:26   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du medlem av Mensa?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hva er egentlig greia med Mensa? For meg virker det som en hevn fra alle som ble valgt sist i gymtimen.

Hey, jeg ble alltid valgt først! Nå er ikke jeg medlem, men på de testene jeg har tatt på nett har jeg alltid ligget over inntakskravet.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Så for å 'dokumentere' for skolen når den dagen kommer, at hun meget vel kan være intelligent, kan jeg forestille meg at det kan være nyttig med papir på foreldrenes IQ.

Du syns ikke det vil virke litt eh teit å stå der med papiret i hånden?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Nå spørs det hvor store forskjeller i iq man prater om også. Jeg håper at jeg er mer oppegående enn en person som har iq godt under normalen, men jeg mener at det ikke trenger å være så stor forskjell på en med 100 og en med 140.

Oh, I beg to differ. Og når vi er inne på dette, det er påfallende så ofte folk jeg anser som ganske blåste viser seg å stemme FrP. Hmmm.

Sist redigert av safran : 03-08-08 kl 20:10.
safran er ikke aktiv   Svar med sitat