Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-08, 01:10   #199
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ang. det med å være fotogen og sånn, så mener jeg bestemt at de som ikke er det, er det pga tankene de har om seg selv og(/eller) om man er redd for kameraet og hva det skal fange opp.

Jeg tror ikke det kan være den eneste forklaringen, i alle fall. En ting er at en del ikke greier å posere avslappet og gi et godt inntrykk når de skal fotograferes, og da spiller sikkert de tingene du nevner inn. Men hvis man fotograferer litt sånn i hytt og pine mens folk snakker eller ler eller går omkring og gjør andre ting, så er det også sånn at det er noen det ofte blir veldig pene bilder av, og noen som vanligvis ser mye mindre pene ut på bilder enn i virkeligheten. Og det henger hverken sammen med "egentlig utseende" eller selvbilde/selvtillit, etter min erfaring. Noen fremstår bare som mye penere i virkeligheten enn på bilder, og noen fremstår ofte som penere på bilder enn de gjør "live".