Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-06, 14:51   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har deres barnehage kristen formålsparagraf?

LIlle B går i en kommunal barnehage og de har alle (mer eller mindre i allefall) kristen formålsparagraf. Jeg kjenner ikke til at det finnes noen human etisk barnehage i nærheten, ellers ville jeg selvsagt søkt der. Finnes det i det hele tatt noen humanetiske barnehager?

Vi har derfor ikke noe valg, men det er heldigvis ikke noe som blir lagt spesielt mye vekt på i vår barnehage. Hadde det vært et viktig element i hverdagen til nettopp denne barnehagen hadde vi nok søkt en annen.

Jeg syns for øvrig både kommunale barnehager og skoler burde i stor grad være uten religiøse ritualer og markeringer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat