Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-08, 16:07   #65
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Rart hvordan ting som var coole i andre verdener for 15 år sia eller 5 min. etterhvert som mainstreeem plukker det opp og lager mote ut av det, blir harry fordi mennesker som har bruk for merkelapper som feks "harry" blir lei av det.

Jeg må helt ærlig indrømme at jeg er knekkende likeglad med begrepet "harry" fordi det i min verden i seg selv blir sett på som harry- litt pinlig og uopplyst...

Sånn i forhold til resten av sammfunnet vil det nok skifte med tiden og motebildet hvor "harry" og hvor cool jeg blir oppfattet å være...

Egentlig var det ganske morsomt å tenke over tings harrysyklus...

For 15 år sia var supermann t-skjorte jævlig morsom og fin, for fem år sia var den fin på 4åringen i dag er den fin på svigermor når hun varsker hus.

For ti år siden var det provoserende med dødningehoder på sengetøyet til baby for femår siden var det coolt for fem minutter siden var det vanskelig å finne noe på H&M uten dødningehoder og i dag harry.

Ring i nesa var en fare for liv og helse for 20 år sia, 15 var det sett på som cool, 10 nesten obligatorisk blant bibelskoleelever 5 år sia harry, nå vanlig og ikke engang harry lengere.

era er ikke aktiv   Svar med sitat