Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-08, 22:37   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sorterer dere søppel?

Kommunen henter restavfall, papp/papir og plast. Nå som snuppa mi begynte i den barnehagen hun går i nå har vi begynt å sortere ut glass/metall og, det må vi levere inn på nærbutikkens sorteringssystem utenfor. Har varmkompostbinge, og sorterer matavfall. Men er litt usikker på om jeg liker kompostbingen min, så jeg har vurdert å kutte den ut... men nå som vi har holdt på med det en stund føles det bare helt fullstendig feil å skulle kaste mat i restavfallet igjen, selv om det er det jeg alltid har gjort.

Spesialavfall leveres på dynga.

Det vi er sløve på og kan bli bedre, er skittent plastavfall. Det er langt fra alltid jeg gidder å skylle...

Nå for et par uker siden plasserte jeg en liten dunk under vasken til papir, sånn at jeg får sortert ut type SMÅTT papiravfall og. Det har hatt en tendens til å havne i resten. F.eks merkelapper fra klær og sånt.