Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-06, 22:25   #93
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Hverdagsservise er en gammel vervepremie jeg er drittlei (fra Pagnossin):http://images.google.com/images?q=tb...pg%5B/quote%5D

Hjelp! Det har vi også, som "hverdagsmiddagsmiddagsfat", dvs de som brukes mest. Bare vårt er flaskegrønt med lilla kant Jeg er MØKK lei det, og bruker finserviset for hver minste anledning bare for å slippe å dekke med det. Det passer ikke med NOE av det vi har idag.

Ligger i evige forhandlinger med Mr. Norway om å erstatte det med noe freshere, men nei - det vil han ikke. For de 12 tallerknene var nemlig en av de første gave fra MEG i sin tid og har derfor sentimental verdi. :klask: Hvordan kunne jeg? På tidlig 90-tall var de jo visstnok fine mener jeg å erindre.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat