Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-06, 22:22   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg og vil ha iMac til jul...
OK foreldre du har da!

Det ble bittelitt shopping idag også. I styrtregnet i Oslo ble jeg så våt og klam og sur at da jeg så at den lokale sjappa hadde fått inn nok en ladning med Ilse Jacobsen'er så grabbet jeg med meg et par. Jeg får dem jo over leggene mine, så bare det i seg selv er jo god nok grunn til å hamstre sånt!

Mine er Brann-røde, da - kule!

Oj så stilige ! Har du allerede et matchende barnevogntrekk til dem ?

Min far er skikkelig Apple-frelst - har vært til Apple-kongress i Paris flere gange og alt - og var veldig lei av mine evige datatrøbbel, samt at det aldrig var lykkedes oss å komme på Skype, for ikke å snakke om å holde videokonferanser. Med min bror og hans familie i Australia, min søster i Nederland, og meg og familie heroppe i Norge er både Skype og videokonferance en must. Nå hadde vi bestemt oss for å kjøpe ny datamaskin, og jeg tror farmann har villet unngå at vi skulle falde for fristelsen av en rimelig HP-maskin kjøpt med jobbrabatt. Så med én gang at jeg luftede tanken, kom tilbudet.

Blir spendende å se, hvordan maskinen virker for oss.

Sist redigert av Muad'Dib : 16-11-06 kl 22:30.
Muad'Dib er ikke aktiv