Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-08, 20:00   #179
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg vurderte det. Men så hadde jeg ikke sukker og ikke nok egg.
Nå har jeg det, men jeg har ikke kremost, for det glemte jeg.
Nøttene går det vel fint uten? Jeg er ikke glad i nøtter.

Mannen får dra på butikken, så skal jeg bake kake, og forhåpentligvis blir jeg blid igjen etterpå.

Du blir garantert blid. Og så blir du sint igjen, når du må sende mannen på butikken en gang til for å handle.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg lagde med bare mørk kokesjokolade (Dronning). Det var saker. Det ble mye valnøtter - neste gang tror jeg jeg går for hakkede mandler og cocktailbær, og en smule bakekakao. Kanskje litt vaniljesukker også?

Jeg droppet valnøttene, tilsatte litt vaniljesukker og brukte 400g odense bakesjokolade.

Mat for mons. Heldigvis for meg skal kaken deles opp og pakkes før fjelltur i morgen, slik at jeg kan spise av lasset.