Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-08, 09:17   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du medlem av Mensa?

Tror ikke jeg har tatt sånn Mensatest på mange år; i min skarpe ungdom gikk det greitt husker jeg. Men nå som demensen og lediggangen har satt sitt preg er jeg nok i faresonen.

Jeg sliter mest med matten da, for det er så kjedelig at da bare krysser jeg av tilfeldig for å komme videre. Og sist jeg tok en sånn test, på NRK sine hjemmesider var det vel (Den store IQ-testen? Var det ikke noe som het det?) havnet jeg UNDER snittet. Jepp, dere hørte det her først. Vi snakker 90-tallet! I IQ! Og den er nok nedadgående til og med.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat