Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-08, 13:43   #40
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing fra grått-hår-tråd

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg skjønner ikke helt at du ikke ser at dette gjelder deg og din smak. At andre velger å ikke farge håret sitt betyr ikke at de ikke bryr seg om utseendet sitt, de velger bare annerledes enn deg. Jeg syns for eksempel det ikke er spesielt classy med bleket hår, men jeg mener ikke at de som som gjør det ikke bryr seg om utseendet sitt, selv om jeg ikke syns det er pent.

Jeg har da virkelig uthevet ordet JEG med store bokstaver for å understreke dette Glitter.

Og så snakket jeg generelt om å løfte en finger for utseende sitt, ikke eksklusivt om håret.