Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 13:27   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du for trafikksikkerhet?

Jeg har lagt ned veto for å ha noe som helst på hattehyllen, og prøver å begrense annet løsøre i bilen også. Vi legger sjeldent noe løst på setene, men setter det heller på gulvet mellom setene.

Det gikk et program på TV for ikke så lenge siden (discovery?) som tok for seg nettopp løsøre i bil, og hvordan ting beveget seg i en kræsj. Jeg så det ikke, men sambo fortalte at det som sto på gulvet mellom setene beveget seg nesten ikke, men det som lå i bagasjerommet kunne komme gjennom baksetet og vikelig gjøre store skader hvis det ikke var stablet ordentlig! Heldigvis jobbet sambo som stuer på fly i militæret, og er derfor veldig flink til å pakke slik at ting ikke har så mye slingringsmonn.

Jeg kjører ikke bil, men holder meg alltid våken sammen med sambo, og tar meg av all underholdning av Glitterbarnet. Sambo er flink til å ta pauser når han er sliten, og vi har ofte stoppet på bensinstasjoner hvor sambo har fått sove et kvarters tid.

Sambo kjører for øvrig veldig jevnt, og leser trafikken langt fremover, slik at han slipper å gasse og bremse hele tiden. Han har også god avstand til bilene foran. Det verste jeg vet er sånne tullinger som absolutt skal ligge helt oppi rumpa på oss, og kaste seg ut og inn av filene i variabelt tempo.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat