Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-08, 19:20   #97
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Skal toppen ned? Why? Du har bakepapir i formen, sant? Da drar du bare kaken rett ut av formen ved å holde i papiret. Men OBS OBS kaken MÅ være helt 100 % avkjølt, ellers går den i stykker.
Jeg pleier å avkjøle kaken helt, dra den ut og skjære den i ruter rett på bakepapiret, og så legger jeg rutene på et fat.

Oppskriften sier Hvelv kaken ut av formen og fjern bakepapiret. Derfor gjorde jeg det. Nå angrer jeg, for den var ikke så veldig fin i bunnen. Krøllete av bakepapiret i bunnen. Æsj.

Men GOD, det var den.