Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-08, 13:20   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Sjokolademassen min var veldig tykk og ostemassen helt tynnflytende. Tro om det er noe jeg kan gjøre for at sjokolademassen kan bli tynnere og ostemassen tykkere?

Min så ut, nesten som den på det øverste bilde i oppskrifta, helt til jeg var borti med gaffelen, de fløt all ostemassen opp. Jeg var så vidt borti med den før jeg oppdaget hva som skjedde, så jeg avbrøt, men da var det for sent.

Når du har den første sjokolademassen i formen, jevner du den ut, eller lar du den ligge i litt fjell og åser?

Hvis noen føler for å dele steg for steg bilder, så blir i allefall ikke jeg lei meg.

Så rart, min ostemasse ble IKKE tyntflytende. Brukte du smeltet smør? Jeg brukte såvidt myknet (middels hardt) meierismør. Kanskje du kan sløyfe et av eggene neste gang, da blir den nok litt mindre tynn, jeg vet ikke.

Jeg jevner sjokolademassen ut, har på ostemasse og jevner den ut og har så over den siste sjokomassen og jevner den også ut.

Jeg skal snart bake den igjen og skal huske å ta steg for steg-bilder, om ingen gjør det før meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat