Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-08, 19:43   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Her er det definitivt noe galt som ikke ble rett. Det meste av ostemassen ligger oppå kakebunnen - ikke innimellom slik som hos dere. Jeg hadde bare bittelitt nederst i bunnen, helte på ostemassen og så forsøkte jeg så godt som mulig å fordele resten, men ostemassen fløyt liksom opp og la seg over likvel. Men, godt var det nå likevel.

Så rart, jeg aner ikke hva som kan ha gått galt. Jeg fordelte sjokolademassen i to boller så jeg hadde ca. like me i hver bolle. Så helte jeg den ene bollen over i formen, helte over ostemassen og fordelte forsiktig den siste bollen med sjokolademasse over ostemassen. Så rørte jeg med en gaffel så det ble marmorert.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Stor langpanne, står det. Men bildet er av en ildfast form? Kan jeg ikke bruke den forma som fulgte med stekeovnen min?

Du kan det jo, du kan bruke det meste av ildfaste formgreier. Jeg har en stor langpanne som er litt mindre enn den som følger med ovnen (30 x 40 som blir betegnet som stor langpanne i de fleste oppskrifter jeg har sett), så mulig de blir ganske flate om man bruker den aller største, men du får prøve deg frem.